BengtsBilder

Diverse bilder från min vardag och lite annat. All photographs in this blog © Bengt Gustafsson, Bengts Bilder.

14-168

Man byggde vackra hus förut.

Blecktornsstigen

Inlagt 2021-02-09 20:21 | Läst 1788 ggr. | Permalink
Ja, det stämmer. Varför bygger man inte vackert idag? Det finns en del riktigt vackra nya hus som byggs idag också, men alltför ofta är det tråkiga kolosser.
Svar från begust 2021-02-10 20:16

Tack Ragnar, ja det behövs ganska lite för att lyfta ett hus.

Lägg till

Tidigare blogginlägg

Fotografer på FS jag gillar


Mina favoritsidor