BengtsBilder

Diverse bilder från min vardag och lite annat. All photographs in this blog © Bengt Gustafsson, Bengts Bilder.

13-324

Dagens promenad längs Årstaviken och sedan genom en del av koloniträdgårdarna där tillbaka hem igen.
Några ormbunkar blev motiv idag.

och lite betong

Inlagt 2020-05-31 19:05 | Läst 2622 ggr. | Permalink

Lägg till

Tidigare blogginlägg

Fotografer på FS jag gillar


Mina favoritsidor