BengtsBilder

Diverse bilder från min vardag och lite annat. All photographs in this blog © Bengt Gustafsson, Bengts Bilder.

13-268

Arbetar hemma och tar då en promenad efter lunchen. Idag gick vi längs Årstaviken.

Inlagt 2020-03-31 20:09 | Läst 2801 ggr. | Permalink

Lägg till

Tidigare blogginlägg

Fotografer på FS jag gillar


Mina favoritsidor