BengtsBilder

Diverse bilder från min vardag och lite annat. All photographs in this blog © Bengt Gustafsson, Bengts Bilder.

12-93 272/365

Idag var jag på Fotografiska på morgonen. Utställningen med Tunbjörks bilder är verkligen sevärd. Rekommenderas.

Sedan blev det en promenad till kulturhuset där jag tittade på 

Inlagt 2018-09-29 22:09 | Läst 3107 ggr. | Permalink

Lägg till

Tidigare blogginlägg

Fotografer på FS jag gillar


Mina favoritsidor