BengtsBilder

Diverse bilder från min vardag och lite annat. All photographs in this blog © Bengt Gustafsson, Bengts Bilder.

9-254 katarinahissen


Jag var på Vernissage i dag och såg en massa bilder på Greta Garbo :-)

På vägen hem fotograferade jag denna bild.

Inlagt 2016-06-22 21:01 | Läst 4329 ggr. | Permalink

Lägg till

Tidigare blogginlägg

Fotografer på FS jag gillar


Mina favoritsidor