BengtsBilder

Diverse bilder från min vardag och lite annat. All photographs in this blog © Bengt Gustafsson, Bengts Bilder.
2023-10-02 17:08 BengtsBilder
Jag och Björn Björnson gjorde vår fjärde gemensamma resa till New York 1 - 10 september i år. Vi hade bokat en resa i maj 2020, men den fick vi ställa in, det kom något i vägen ;-). I planerna ingick ... läs mer..

Läst 772 ggr | 3 kommentarer.
2023-09-10 14:49 BengtsBilder
Sitter med Björn Björnson på Lexington Avenue och äter frukost. Vi ska tillbaka till hotellet Pod 39 och packa nu, i eftermiddag går planet hem igen. Det blir en sista promenad på stan innan det är ... läs mer..

Läst 852 ggr | 3 kommentarer.
2023-08-31 15:55 BengtsBilder
Dags för hemresa, vi hade några timmar fritt på förmiddagen innan bussen till flygplatsen skulle gå. Jag och Maria tog en promenad ned till centrum.  Vy från hotellet lätt molntäcke Vi tog en liten ... läs mer..

Läst 880 ggr | 2 kommentarer.
2023-08-28 16:07 BengtsBilder
Dag 6 åkte vi till Fuglafjordur som ligger på Eysturoys östkust för ett besök och en kortare vandring hos vår guide Ásbjörn och hans fina får. Lunch åt vi i Fuglafjordur och på eftermiddagen besökte ... läs mer..

Läst 1033 ggr | 6 kommentarer.
2023-08-27 18:32 BengtsBilder
Ingen bra dag för mig, snorig och hostig och i planeringen ingick en vandring på Nolsoy, från efter lunch till ca 18.30. Jag beslutade under frukosten att inte vandra men åka med båten till Nolsoy ... läs mer..

Läst 941 ggr | 10 kommentarer.